Najprodavanija video igrica “Majnkraft” postaće destinacija u stvarnom životu, na osnovu ugovora vrednog više miliona funti između operatera tematskog parka “Merlin Entertainments” i programera video igara “Mojang Studios” kojim je dogovoreno otvaranje tematskih vožnji, atrakcija, hotelskih soba i maloprodajnih objekata u Velikoj Britaniji i SAD.
“Majnkraft” je sklopio ugovor sa kompanijom “Merlin Entertainments” sa sedištem u Britaniji, najvećim evropskim operaterom tematskih parkova i drugim po veličini globalno posle Diznija, koji vodi više od 135 atrakcija u 23 zemlje, uključujući Alton Towers, Legoland, Sea Life, Madame Tissauds i London Eye, prenosi Gardijan.
Prema uslovima ugovora, Merlin će investirati više od 85 miliona funti u prve dve atrakcije, koje bi trebalo da se otvore u Velikoj Britaniji i SAD 2026. i 2027. godine, bilo u postojećem tematskom parku ili kao nove atrakcije u centru grada.
Dugoročno, dve kompanije planiraju da prošire strateško partnerstvo na druge zemlje i teritorije.
“Majnkraft” je najprodavanija video igra svih vremena, sa 140 miliona igrača svakog meseca, u različitim delovima sveta kao što su Antarktik i Vatikan, a postoji više od 1,3 triliona video snimaka koje igrači postavljaju na Jutjub.
Film “Majnkraft” sa mnogo odgađanja trebalo bi da bude prikazan sledećeg aprila, a ranije ove godine Netfliks je najavio planove za izdavanje animirane serije zasnovane na igrici.
Za kompaniju Merlin, ovo partnerstvo ima potencijal da postane najveći dogovor otkako je sklopila ugovor sa kompanijom Lego o kupovini četiri tematska parka Legoland 2005. godine.
Prošle godine, “Majnkraft” je postao prva pojedinačna video igra koja je premašila 300 miliona prodatih primeraka, daleko ispred drugih najprodavanijih globalnih naslova, uključujući “Grand Theft Auto V” (205 miliona), Nintendo Wii Sports (83 miliona) i PUBG: Battlegrounds (75 miliona).
Tetris i Super Mario franšiza su prodati u više primeraka, ali “Majnkraft”, koji je lansiran 2011. godine, jedina je igra koja je dostigla taj nivo.
Izvor: Euronews
Foto: YouTube printscreen