U svetu u kome su električne limuzine sa performansama superautomobila uobičajene, a hiperautomobili vredni više miliona dolara, AGTZ Tvin Tejl od La Skvadre i Zagata je uspeo upravo u tome da izgleda veoma opušteno.
I ne samo to – ovo je automobil sa pozadinskom pričom usredsređenom na 24 sata Le Mana. Takođe je zasnovan na jednom od najcenjenijih sportskih automobila ove ere, a čak ima i jedinstveni trik za zabavu, u obliku repnog dela koji se moež skinuti, a omogućava vlasnicima da menjaju dva različita dizajna.
Ograničen na samo 19 primeraka i po ceni od 700.000 dolara plus porez, automobil je rezultat saradnje italijanskog proizvođača karoserija Zagato i La Skvadre, dilera vrhunskih automobila sa sedištem u Poljskoj. Automobil počinje život kao Alpine A110, kompaktni i veoma cenjeni francuski sportski automobil sa srednjim motorom koji je stigao 2017. godine.
Zatim mu je dat temeljni redizajn koji je inspirisan modelima Alpine A210 i A220, parom trkača iz šezdesetih napravljenih da se takmiče u 24 sata Le Mana. Konkretno, AGTZ Tvin Tejl je povratak na A220 koji je počeo kao trkač sa dugim repom, sa svojom izduženom karoserijom koja poboljšava stabilnost na brzoj stazi Le Man, pre nego što je skraćen za 30 centimetara kako bi bolje odgovarao sprint trkama na čvršćim stazama.
Otuda uklonjiva karoserija sa dugim repom koja se isporučuje uz Zagatov najnoviji automobil. Bez toga, automobil ima samo umeren zadnji prepust, ali pričvrstite dodatni rep i AGTZ se transformiše u prelepo uglađen omaž dugorepnim trkačima iz prošlosti.
Oblik nije previše sličan jednako aerodinamičnom Meklaren spidtejlu.
Prikazan u plavoj i beloj boji, automobil je takođe dostupan sa livrejom po meri koja sadrži plavu, belu i crvenu boju francuske zastave.
Automobil je dizajniran da se vozi sa ili bez produženog repa, koji kada nije u upotrebi leži na postolju što ga pretvara u deo automobilske umetnosti za vašu garažu.
Njegovi proizvođači opisuju AGTZ Tvin Tejl kao „personalnu vezu između La Skvadre i Zagata koju karakteriše izuzetna umetnost izrade karoserija za hrabru novu eru“. Ovaj model imaće i svoj javni debi na Concorso d’Eleganza Villa d’Este u Komu, u Italiji, u maju ove godine.
Izvor: Forbes Srbija / Alister Čarlston
Foto: YouTube printscreen